Brave Boys online toekomst bouwers

Mogelijk
heden

Jouw bedrijf of instelling uit de grote massa onderscheiden

We hebben veel te bieden op het gebied van creativiteit, expertise en techniek. Maar maak je geen zorgen, je hoeft niet overal verstand van te hebben. We luisteren graag naar je en vertalen je wensen naar mogelijkheden. Daarna maken we een goed advies voor je, zonder moeilijkheden.

01

Huisstijl & grafisch ontwerp

Een bepalend onderdeel voor je bedrijf of organisatie.

Het hebben van een eigen logo en huisstijl is bepalend voor jouw bedrijf of organisatie. Je bent herkenbaar voor mensen wat ervoor zorgt dat mensen je sneller kunnen vinden en doorgeven. Het moet tenslotte passen bij jouw visie, sfeer en omgeving. Als deze basis is gelegd, wordt het de uitstraling voor langere tijd en een versterking van je bedrijf of organisatie.

We publiceren steeds meer en vaker informatie online, maar hoe prettig is het als je jouw product of dienst ook op een andere manier kan aanbieden zoals een folder, brochure of factsheet. De informatie wordt vaak anders gelezen en ook op een andere plaats dan achter een scherm. Iets in je handen vasthebben en rustig lezen geeft toch een andere indruk.

Daarom is het goed om juist nu eens aandachtig te kijken naar je eigen logo en huisstijl. Wij denken graag met je mee hoe je jezelf het beste op de kaart zou kunnen zetten en bieden je verschillende mogelijkheden om dit te realiseren.

Brave Boys online toekomst bouwers
Brave Boys online toekomst bouwers

02

Actiepagina's & recensies

Laat jouw product of dienst opvallen en vraag klanten naar hun ervaring.

Een actiepagina is een landingspagina/kleine website met vaak één of twee pagina’s die speciaal zijn ingericht om een product of dienst heel duidelijk te presenteren. Op dit soort pagina’s wordt de aandacht vastgehouden met een sterk beeld of boodschap om vervolgens de bezoeker te informeren met verschillende teksten, afbeeldingen, data en triggers. Het gaat om het gevoel en de boodschap duidelijk over te brengen en om vervolgens de bezoeker tot actie over te laten gaan. Dit kan een product aankopen zijn, aanmelden voor een activiteit of het inschrijven voor een prijsvraag.

Omdat we steeds meer aanbieden online, is het ook steeds makkelijker om jouw bezoekers en klanten te vragen hoe ze jouw dienst of product hebben ervaren. Goede recensies zijn erg belangrijk en geven meer vertrouwen en daardoor meer naamsbekendheid en het vergroot de kans op meer aankopen. Het uitnodigen van mensen om een recensie te schrijven kan heel gemakkelijk met je eigen CMS systeem. Vervolgens kunnen de ontvangers online een bericht achterlaten die jij vervolgens kan publiceren op je website.

Actiepagina (landingspagina)

# begint met een duidelijke boodschap
# layout is ingericht om informatie prettig te lezen
# verschillende visuele, geanimeerde en typografische onderdelen
# een logische ‘lees-scroll’ route (bezoekersreis tot aan de actie)
# bezoekers kunnen overgaan tot een actie zoals bestellen of inschrijven
# via het formulier kunnen bezoekers hun gegevens achterlaten
# de pagina is uitstekend te linken aan sociale media buttons
# via Google Adwords kan er goed focus gelegd worden op deze pagina
# de achtergelaten gegevens worden als data conform AVG opgeslagen

Recensiepagina

# verstuur naar je klanten een uitnodiging per mail
# je klanten kunnen online een recensie achterlaten
# bedank de mensen op de 'bedanktpagina' met een geschenk
# toon recensies op je website en laat zien nieuwe bezoekers dit lezen
# waardeer je klanten en laat hen betrokken blijven

03

Mobiele websites

Presenteer jezelf goed op elk scherm.

De website is het middelpunt van je online bedrijf of organisatie. Hier presenteer je jezelf en informeer je de bezoeker op een prettige manier over je bedrijf, diensten en producten. Dit is de landingsplaats voor o.a. social media links en waar bezoekers op een makkelijke manier een aanvraag of interessebericht kunnen sturen. Dit is de keystone van jouw online aanwezigheid en waar je jezelf duidelijk presenteert aan je doelgroep. Wij houden rekening met de bouw voor een goede vindbaarheid, zorgen voor een optimale bezoekersroute en geven wij veel aandacht aan het ontwerp van de website.

Om je te richten op een specifieke doelgroep is het goed om te weten wat je met de website wilt doen. Zoek je nieuwe klanten of gebruik je het ter ondersteuning van de bestaande klanten? Is de nieuwe website bedoeld voor het verkopen van een product of dienst, of wil je alleen naamsbekendheid opbouwen? We hebben een passende oplossing voor iedere vraag en de keuze uit de specifieke techniek.
Wij helpen je hier graag mee.

Brave Boys online toekomst bouwers

04

Responsive webshops

Jouw winkel 24/7 open en prettig in eigen beheer.

Als je een eigen online winkel wilt beginnen is het de bedoeling dat deze er natuurlijk fantastisch uitzien en makkelijk aan te passen is. Met een mooie vormgegeven website kan je goed je producten presenteren, daarbij is een logische shop-route prettig voor de bezoekers. Met een webshop heb je de ruimte om je producten te etaleren, regelmatig te vernieuwen en een eigen sfeer te maken door een gewenst kleurenthema te maken. Ons shop-systeem geeft je op een gebruiksvriendelijke manier de mogelijkheid om producten en klanten te beheren en prachtige productpagina’s te maken met diverse formaten afbeeldingen en video's.

Het aanzetten van betaalopties zoals iDeal, creditcard, Paypal en Tikkie geven de klant het gemak om te betalen. Verzendkosten en kortingen kan je zelf eenvoudig instellen en bekijk in een duidelijk overzicht de resultaten en voorraad. Een webshop kan uitgebreid worden met verschillende onderdelen en daarom kijken we samen met jou naar wat je nodig hebt om goed van start te gaan.

Brave Boys online toekomst bouwers
Brave Boys online toekomst bouwers

05

CMS beheer & webapplicaties

Ervaar de vele handige mogelijkheden van onze applicaties.

Eén van de bekendste online systemen is een CMS. Een ‘content management systeem’ geeft jou de mogelijkheid om je website of webshop te kunnen beheren. Zo kan je de pagina’s aanpassen, nieuwe actualiteiten of producten plaatsen, en kan je klanten of bepaalde logistieke processen managen. Een CMS geeft je bruikbare informatie over o.a. bezoekers, aankopen en marketing en geeft je een duidelijk overzicht en bied je de ruimte om aanpassingen en uitbreidingen te doen om verder te groeien.

Het is ook goed mogelijk dat je voor je bedrijf of organisatie een ander systeem nodig hebt dat makkelijk te gebruiken is en toegankelijk is voor jouw klanten en medewerkers. Wij maken een websysteem die door middel van de gevraagde mogelijkheden jou de ruimte en tijd geven om nog prettiger te kunnen werken. Zo kan je prettige online communiceren met je collega’s, kan je een goede helpdesk draaien, planning maken voor collega’s, of een promotieteam ergens op locatie laten werken. Je kan ook werkuren bijhouden, enquête vragen opstellen en mailings versturen. Onze systemen zijn goed in te richten voor veel specifieke mogelijkheden en zeer flexibel om op te schalen en data te analyseren.

06

Optimalisatie & marketing

Zonder internet marketing geen bezoekers op je website.

Tegenwoordig maken steeds meer mensen gebruik van Google en sociale media om te vinden wat ze zoeken. Daarom is het zo belangrijk om jouw website goed te bouwen maar ook te voorzien van goede content. Wij maken elke website zoekmachinevriendelijk door een relevante samenhang te creëren tussen geschreven content, layout en beeld (afbeeldingen en video’s). Wij hebben de mogelijkheid om naast een duidelijk advies, ook het nodige direct aan te passen. Zoekmachines blijven continue nieuwe wensen hebben en eisen stellen aan websites. Het doel van Google is om voor jouw zoekopdracht de meest relevante zoekresultaten te tonen.

Wij hebben als doel om binnen die zoekresultaten weergegeven te worden. Dit doen we door te werken met goede HTML-broncode, teksten en beeld te optimaliseren en de pagina url-opbouw te verbeteren.

Google Adwords

Het adverteren op Google AdWords is de meest efficiënte manier van online adverteren. Je doelgroep kan gespecificeerd worden en het rendement is volledig meetbaar via Google Analytics. Je kan met een goede advertentie mensen sturen naar jouw website. Uiteindelijk, de bezoeker zoekt en jij biedt de oplossing. Google Adwords is uitstekend geschikt voor zowel een klein als groot budget en is goed beheersbaar in wat je wilt uitgeven.

Op je Google Adwords advertenties komen alleen de mensen die naar je op zoek zijn, dit is anders bij het adverteren in een kracht waarbij je slechts een klein deel van je doelgroep aanspreekt.

Wat is het doel

We streven er naar om een goed rendement te behalen met het adverteren op Google. Daarvoor bepalen we eerst de doelen die we willen bereiken. Door deze doelen te stellen kan je met behulp van zoekwoorden een campagne traject starten dat bestaat uit duidelijke advertenties en juiste doelpagina’s (landingspagina’s) waar de bezoeker op binnenkomt. Een goede landingspagina is zeer relevant aan de zoekopdracht en zorgt voor een hogere plaatsing van je advertentie op de resultatenpagina van Google. Het opzetten van de campagne is de eerste stap om vervolgens dagelijks, wekelijks of maandelijks de resultaten van je Google advertenties te analyseren en de advertenties te verbeteren waar dat nodig is om de volgende keer nog meer resultaat te behalen.

Contact

Vertel ons over jouw plannen tijdens een kop koffie.

We hebben vast een oplossing..